BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 5, 2013

PRU 13

Assalamualaikum readers...selamat pagi...:)

 Ari nih i happy sangat2...sebab?
Demam PRU 13 akan berakhir ari nih...hahahahah *gelak jahat*. memang happy sangat2. Kalo bukak tv berita konpem2 pasal parti tuh parti dalam tv. menyampah pon ade kalo tiap kali tengok benda yg sama je...

kalo bukak fb macam2 laa diorang post...kutuk parti tuh kutuk parti nih..macam laa dapat duit kalo post macam tuh..i heran jugak laa.. budak2 yang tak cukup pon boleh cakap pasal hal2 politik nih..haisshhh dunia2...dunia dah nak kiamat agaknya.





Korang rase parti mane akan menang besar???






inikah????





                                                                          atau


ini






apa pon..buat laah pilihan bijak..bagi yang daa cukup umur cukup matang dan yang cukup segala2nya..SELAMAT MENGUNDI..:p


p/s: agak2 malam nih bulan purnama tak????hehehhehe

1 comments:

a i m z said...

wau bulan is the best...haha

Post a Comment

Sunday, May 5, 2013

PRU 13

Posted by HaziNiey PauLo at 7:58 AM
Assalamualaikum readers...selamat pagi...:)

 Ari nih i happy sangat2...sebab?
Demam PRU 13 akan berakhir ari nih...hahahahah *gelak jahat*. memang happy sangat2. Kalo bukak tv berita konpem2 pasal parti tuh parti dalam tv. menyampah pon ade kalo tiap kali tengok benda yg sama je...

kalo bukak fb macam2 laa diorang post...kutuk parti tuh kutuk parti nih..macam laa dapat duit kalo post macam tuh..i heran jugak laa.. budak2 yang tak cukup pon boleh cakap pasal hal2 politik nih..haisshhh dunia2...dunia dah nak kiamat agaknya.





Korang rase parti mane akan menang besar???






inikah????





                                                                          atau


ini






apa pon..buat laah pilihan bijak..bagi yang daa cukup umur cukup matang dan yang cukup segala2nya..SELAMAT MENGUNDI..:p


p/s: agak2 malam nih bulan purnama tak????hehehhehe

1 comments on "PRU 13 "

a i m z on May 5, 2013 at 8:50 PM said...

wau bulan is the best...haha

Post a Comment